søndag den 5. august 2012

Hjemmelavede shorts!

Heyah. ~Kathrine here~
Nej, købte intet i Lyngby.. MEN!
Jeg har lavet et par super fede shorts, ud af nogle bukser som må være nogle år gamle.
De har bare lagt i en kasse fordi de har været for små i omkring et år. Eh, creepy nok så kan jeg passe dem nu. Eller, benene er lidt for korte. Oppe i livet passer de dog. Lidt store, men ellers..
Så da jeg så det tænkte jeg bare: Shorts! Så det lavede jeg.

~Jeg tog en kuglepen og lavede en streg på det ene ben, hvor længe de skulle være.
~Så målte jeg hvor langt det var.
~Så lavede jeg samme længde på det andet.
~(Mine er 27 centimeter)~
~Så klipper man dem der.
~Tager en opsprætter, og opsprætter det nederste. (Så kommer der frynser)
~Og tada! Et par fede shorts, med frynser.


Eftersom jeg har en del tøj, jeg ikke ønsker mere, kunne jeg godt finde på at lave lidt mere om. Skal nok tage billeder i processen der.

Nå, nu til hvordan de ser ud.

Kunne ikke helt justere mit cam tæt på, uden det så dumt ud.. Så her. Håber det går. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar